sâmbătă, 11 mai 2013

VECHITURI


                     Am selectat pentru voi .





Unele sunt interesante .
 Marca finlandeza are ceva particularitati de desen . Trebuie comparata cu alte exemplare . 
Din pacate este singurul exemplar pe care il am .
Marca a doua din primul rand, este varianta cu 16 "perle" in colt .
Nu stiu despre supratiparul  marcii chineze .            
Ma refer la nominal ( 8000 ) . 
Cine cunoaste, il rog sa imi comunice .

Actualizare pe 21.05.2013
Am mai cautat si am reusit sa identific supratiparul marcii chineze .
   Iata si imaginea gasita pe site
 overprintedstamps.wordpress.com/.../asia/china/

Chinese post for North provinces - 1948
                                      Supratipar 8000 $ pe 50 centi .


Catalog Scott  2009

scott 2009.... poza este la fel dar valoarea 8000/ 50 este ceva mai jos la urmatorul tip de supratipar ""56 A2 $8000 on 50c red org .25 .85 ""

2 comentarii:

  1. Pe timbrele chinezeşti cu Dr. Sun Yat-sen s-a aplicat supratipar între anii 1941-1947, suma supratiparita fiind in dolari chinezeşti. Intr-adevar, nu am gasit nimic despre supratiparul de 8.000... O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pentru intarzierea raspunsului . Mai trebuie cautat . In Michel nu am gasit . Poate mai cercetezi .

    RăspundețiȘtergere