vineri, 3 ianuarie 2014

Ochiul filatelic - episod pilot

Inspirat de articolele unui prieten, privind prezența unor piese filatelice de o calitate îndoielnică, scoase la vânzare pe diverse site-uri de licitații, m-am hotărât să încerc și eu să contribui pentru a trage un semnal de alarmă în ceea ce privește intenția unora de a promova pe piață falsuri drept piese autentice (cu sau fără știință) .

Și asta, vorba altui prieten, pentru că ÎMI PASĂ ! 
 
Mă voi rezuma doar la site-uri românești iar ca domeniu, doar Filatelie și foarte timid Numismatică (Faustina I și II) .
Sper că piesele cu probleme să reușesc să le identific și să le fac cunoscute, până când se încheie perioada de licitare sau vânzare directă . Încalc vreo lege în acest sens ? 
Eu zic că nu .

Unde voi avea piese martor, pentru comparație, acestea vor fi prezentate alături de cele semnalate . 
Unde voi avea dubii privind autenticitatea, sper că cei la care voi apela să mă ajute . Nu vreau însă să fac din asta un obicei .

De altfel un astfel de articol am prezentat deja la sfârșitul acestui an înregistrând până acum peste 50 de vizualizări .
 Și au fost sărbătorile cu toate cele ....
    Așadar, ne pasă . Eticheta folosită va fi Licitații-Semnalări . La sfârșitul anului 2014, tragem linie și vedem dacă demersul a avut rezultate .
 
Cam asta e . 
Spor la treabă !

       Vă mulțumesc  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu