miercuri, 21 noiembrie 2012

Am fost ...



       Pasiunea pentru emisiunea de monede Sadagura, m-a făcut să scriu câteva rânduri, inspirate de istoria apariției acestora .
Iertați stângăciile debutantului și luați doar ce e bun, dacă găsiți . 
    Vă mulțumesc pentru răbdarea acordată lecturii .

                                                                                                                         

Am fost…

La-nceput am fost un tun .
Din ce parte, nu vă spun .
Pagube dac-am făcut
Îmi cer scuze, nu am vrut .

Turcii mei m-au părăsit
Rușii, iute m-au găsit.
M-au topit, ferchezuit
În monedă m-au strivit .

Nici frumoasă, nici urâtă
Mă simțeam neimplinită .
Câțiva ani, am rezistat .
După care, am clacat .

Dar acum am constatat
Că încep și eu să fiu
Căutată, admirată,
Și, de mulți colecționată .

Asta e povestea mea .
Că e bună, sau e rea .
A trecut, acum e bine
Sunt aici acum, la tine .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu