miercuri, 11 septembrie 2013

Înscrisuri - episodul 2

Așa cum am promis, mergem mai departe . Chiar dacă nu am rupt gura târgului după primul episod și nici nu mi-am propus asta, pofta vine mâncând . 
Știu că este un capitol mai puțin "gustat" dar cu timpul, poate mai "contaminăm" cu  microbul și pe alții, vorba amicului FB, căruia îi mulțumesc pentru încurajări, în sensul de a încerca să mai salvăm câte ceva până nu e prea târziu .
Ce poate fi mai frumos decât să găsești documente ale celor care au fost și vor rămâne familia ta, să le conservi și transmiți mai departe urmașilor ?

        Astăzi episodul 2 .

                          ORDIN DE LASARE LA VATRA


Interesantă este folosirea la punctul 2. din NOTA , în loc de prenumele, pronumele .

P.S. Aceasta este postarea cu numărul  100 .

                          Actualizare 07.01.2014 . 

 Am văzut pe FB un alt înscris asemănător și pentru comparație cu cel pe care îl am, l-am adăugat . Poate ajută cuiva .

























 Postarea documentului aparține domnului Dumea Rafael .























2 comentarii:

  1. Chiar si numele documentului suna atat de frumos, literar as zice: "lasare la vatra". O sugestie, in masura posibilului: o fotografie cu "impricinatul".
    Si o urare: La cat mai multe sute !
    Dragos

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere